Service
De klantenservice van FotoOpCanvas.nl helpt je graag bij al je vragen!
Foto op canvas met passie en vakmanschap gemaakt
Binnen 3 werkdagen verstuurd
100% kwaliteitsgarantie!
Wij proberen je op onze website zo uitgebreid mogelijk te informeren. Toch kan het voorkomen dat je een vraag hebt over een onderwerp dat niet (duidelijk) op onze website staat. Onderstaand een lijst met veelvoorkomende vragen en onderwerpen.
Meestgestelde vragen
Bestellen
Levering
Foto op canvas informatie
Klantenservice
MEESTGESTELDE VRAGEN
Wat is de levertijd van een fotoproduct?
In onderstaand overzicht vind je alle informatie over onze levertijden. Er wordt onderscheid gemaakt in categorieën en de langste levertijd van een product.
Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor een standaard, snelle of een spoed zending. Voor een snelle of spoed zending brengen wij een kleine meerprijs in rekening.
Onderstaande producten zijn te bestellen met spoed. Dit betekent dat je voor een kleine meerprijs je fotoproduct de volgende dag al in huis hebt!
Wanddecoratie
- Canvas (Voor 23:59 besteld, volgende werkdag in huis)
- Gekreukeld canvas
- Poster met posterhanger
- Tuincirkels
- Posters
- Schoolplaat
- Fotolijst
- Aluminium
- Forex
- Tuinposter
- Ronde tuinposters
- Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex)
- Naambordjes
- Wandcirkels (Aluminium en Forex)
- Airtex behang
Fotocadeaus
- Mokken
- Sleutelhangers
- Telefoonhoesjes
- Teddybeer
- Klok
- Wandklok
- Tandenborstelhouder
- Zeeppompje
- Muismat
- Tegel
- Snijplank
- Placemat
- Puzzel (budget)
- Laptophoes
- Koffer
- Rugzak
- Glasblokken
- Schort
- Spaarpot
- Inductie beschermer (standaard)
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 3 werkdagen |
Snel | 2 werkdagen |
Spoed | 1 werkdag |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Canvas
- Gekreukeld canvas
- Poster met posterhanger
- Tuincirkels
- Posters
- Schoolplaat
- Fotolijst
- Aluminium
- Forex
- Tuinposter
- Ronde tuinposters
- Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex)
- Wandcirkels (Aluminium en Forex)
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 4 werkdagen |
Snel | 3 werkdagen |
Spoed | 2 werkdagen |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Hout
- Tuinposter gespannen op houten frame
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 4 werkdagen |
Spoed | 3 werkdagen |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Textielframe
- Deurposters
- Muchopix (Hexagons, circles, squares en ruitjes)
- Karton (ook meerluiken en wandcirkels)
- Behangsticker
- Behangcirkel
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 5 werkdagen |
Spoed | 4 werkdagen |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Wandkleed
- Plexiglas (ook meerluiken)
- Akoestisch wandpaneel
- Budget akoestisch paneel
- Akoestisch canvas
- Akoestische Hexagon
- Akoestisch plafondpaneel
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 2 werkdagen |
Spoed | 1 werkdag |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Mokken
- Telefoonhoesjes
- Sleutelhangers
- Klok
- Wandklok
- Glasblokken
- Tandenborstelhouder
- Zeeppompje
- Teddybeer
- Tegel
- Schort
- Snijplank
- Placemat
- Mondkapje
- Puzzel (budget)
- Laptophoes
- Gymtas
- Broodtrommel
- Toilettas
- Notitieboek
- Spaarpot
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 5 werkdagen |
Spoed | 4 werkdagen |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Fotolamp
- Koelkast magneten
- Fototas
- Roomdivider
- Muziek bordje
- Vloerkleed onder eettafel
- Magneetsticker
- Deskdivider
- Picknickkleed
- Inductie beschermer (deluxe)
- Kussens (sierkussens en kussensloop)
- Vloerzeil
- Tafelkleed
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
De levertijd van een fotoboek is 9 werkdagen
Vinyl behang (behang met banen)
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 5 werkdagen |
Spoed | 4 werkdagen |
Airtex behang (behang uit één stuk)
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 3 werkdagen |
Snel | 2 werkdagen |
Spoed | 1 werkdagen |
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor airtex behang groter dan 180 x 180 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Koffer, rugzak, koelkaststicker container sticker en inductie beschermer (standaard)
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 3 werkdagen |
Snel | 2 werkdagen |
Spoed | 1 werkdag |
Houtblok, Duurzaam tuindoek
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 4 werkdagen |
Spoed | 3 werkdagen |
Zitzak
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 5 werkdagen |
Spoed | 4 werkdagen |
Puzzel (deluxe)
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 8 werkdagen |
Diamond painting en Schilderen op nummer
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 14-19 werkdagen |
Jaarkalender
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 4 werkdagen |
Spoed | 3 werkdagen |
Muismatten
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 2-5 werkdagen |
Schoonloopmat
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 10 werkdagen |
LET OP: De levertijd van je bestelling gaat in zodra wij je bestelling + betaling hebben ontvangen.
Heb je betaald via 'Overschrijving via bank'? Dan kan het enkele werkdagen duren voordat wij je betaling hebben ontvangen en je foto in productie nemen. Bestellingen die betaald zijn via iDEAL en Achteraf betalen worden direct in productie genomen.
LET OP: de levertijd van een collage gaat in nadat je akkoord hebt gegeven op het ontwerp dat wij hebben gemaakt.
2. Wat is de status van mijn bestelling?
FotoOpCanvas.nl e-mailt je na iedere status-update. Ontvang je dit e-mailbericht niet? Wellicht is de mail in de 'Ongewenste mailbox' terechtgekomen.
- Bestelstatus 'Beoordeling' : Je foto wordt door onze medewerkers beoordeeld. Mocht de kwaliteit van je foto van onvoldoende kwaliteit blijken te zijn om te printen, dan nemen wij contact met je op.
- Bestelstatus 'In Productie': FotoOpCanvas.nl maakt je bestelling klaar.
- Bestelstatus 'Verzonden': Je bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst en is naar je onderweg. Je ontvangt een verzendbevestiging met een Track & Trace code waarmee je de zending online kunt volgen.
Heb je tijdens het bestellen een account bij ons aangemaakt? Via dit account kun je je bestelling op de voet volgen. Log in met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar 'Bekijk Status Bestelling'.
3. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussenstaat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen.
Staat de bevestigingsemail ook niet in je Spambox, neem dan contact met ons op via het mailformulier. Onze klantenservice stuurt je de orderbevestiging dan nogmaals toe.
4. Wat doe ik als ik mijn bestelling niet kan afronden?
Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via het mailformulier. Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden zodat je zo snel mogelijk van je foto op canvas kunt genieten!
5. Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Als je betaling is mislukt kan dit verschillende redenen hebben:
- Er is een storing bij de betreffende bank: Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de betaling nogmaals proberen te plaatsen via 'Overschrijving via bank'
- Je hebt voor achteraf betalen gekozen, maar deze optie wordt niet geaccepteerd: Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Klarna (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Klarna heeft besloten geen toestemming te geven voor achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar voorwaarden.
- Wat als achteraf betalen niet lukt? : Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes.
iDEAL: Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL.
Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.
> Via iDEAL betalen
Overschrijving via bank: Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.
Bankgegevens
Rabobank 11.89.25.563 t.n.v. FotoOpCanvas.nl in Kollum
IBAN: NL53 RABO 0118 9255 63 BIC: RABONL2U
6. Is de kwaliteit van mijn foto voldoende?
Wil je graag een foto laten drukken, maar weet je niet of de kwaliteit van jouw foto toereikend is? Hieronder leggen wij jou uit hoe je een goede foto kunt aanleveren.
Aanleveren van een goede foto
We beginnen met goed nieuws: je foto is meestal geschikt voor een mooie afdruk. Belangrijk is wel dat je de juiste versie van je foto naar ons toestuurt. Programma’s als Facebook, Instagram, Whatsapp of Snapchat verkleinen de foto’s vaak, en maken ze daarmee minder geschikt voor grotere afdrukken. Voor kleinere producten (zie schema hieronder) kunnen dit soort foto’s wel worden gebruikt. Lees verder om te ontdekken hoe je de originele foto kunt sturen.
Originele foto
De foto die je moet hebben is eigenlijk de foto zoals die gemaakt is, vóórdat deze is doorgestuurd via social media. Heb je zelf de foto gemaakt, dan staat deze op je eigen telefoon of camera. Heb je de foto niet zelf gemaakt, vraag dan de maker om de foto per e-mail naar je door te sturen. Zij moeten na het openen van het e-mailprogramma bij het selecteren van de bijlage voor ‘bestand’ kiezen. Als je de keuze wordt geboden, kies dan altijd de grootste of originele versie, het liefst zonder bewerkingen. Stuur ons deze foto, dan maken wij de perfecte afdruk voor jou.
Pixelverhoudingen en bestandsgrootte
Bij het beoordelen van de fotokwaliteit kijken we met name naar de grootte van de afbeelding in verhouding tot de grootte van het product dat je wilt bestellen. Het beste is om te kijken naar de pixelverhoudingen. Je kunt de pixelverhoudingen van jouw foto als volgt vinden:
- Windows: Ga met de muis/cursor op de foto staan en klik op de rechtermuisknop. Vervolgens zie je bij "Eigenschappen" --> "Details" de pixelbreedte en -hoogte van jouw foto staan.
- Apple: Ga met de muis/cursor op de foto staan en klik op de rechtermuisknop. Vervolgens zie je bij "Toon info" --> "Afmetingen" de pixelbreedte en - hoogte van jouw foto staan.
Vergelijk deze gegevens met het schema hieronder. De pixelverhoudingen komen vaak niet helemaal overeen. Als het een verschil van 50-100 pixels is, stuur dan de foto gewoon naar ons door. In de meeste gevallen is deze dan alsnog goed genoeg om afgedrukt te worden. Mocht dat niet zo blijken, dan krijg je feedback van ons.
Hoe bekijk je dit via de mobiele telefoon?
Als je een foto via je mobiel uploadt naar onze site, zie je vaak alleen de afbeeldingsgrootte in Kilobytes (Kb) of Megabytes (Mb). Dat zegt zeker ook iets over de kwaliteit van de foto. Om de pixelverhouding te bekijken, raden we jou aan de foto door te sturen naar je pc. Kies, als je opties krijgt voor het versturen van de foto, altijd het grootste formaat/ware grootte.
In onderstaand schema zie je de richtlijnen voor het aanleveren van een goede foto per formaat. Voor kleine producten (zie hieronder) voldoet de grootte eigenlijk altijd. Twijfel je toch aan de kwaliteit, selecteer dan altijd tijdens het bestellen de optie fotocontrole. Mocht jouw foto onverhoopt niet van voldoende kwaliteit zijn, dan nemen we contact met je op.
Size | Afmeting formaat (cm) | Pixels (Px) | Bestandsgrootte (Kb/Mb) | Producten |
S=Small | <20x30 cm | 400x600 | 150 Kb (0,15 Mb) | Wanddecoratie, Muchopix, Mok, Fotolamp, Fotoklok, Sleutelhanger, Muismat, Puzzel, Snijplank, Tegel, Onderzetter |
M=Medium | 20x30 cm - 40x60 cm | 800x1200 | 800 Kb (0,80 Mb) | Wanddecoratie, Rugzak, Fototas, Kussen, Kussensloop, Fotolamp, Laptophoes, Inductiebeschermer, Puzzel |
L=Large | 40x60 cm - 80x120 cm | 1570x2360 | 1500 Kb (1,50 Mb) | Wanddecoratie, Koffer, Meerluiken, Tuinposter |
XL=Extra Large | 80x120 cm - 100x150 cm | 2000x3000 | 3000 Kb (3,00 Mb) | Wanddecoratie, Zitzak, Tuinposter |
XXL=Extra Extra Large | >150 cm | 2400x4000 | 3500 Kb (3,50 Mb) | Wanddecoratie, Fotobehang, Tuinposters |
In onderstaand schema zie je de richtlijnen voor het aanleveren van een goede foto per formaat. Voor kleine producten (zie hieronder) voldoet de grootte eigenlijk altijd. Twijfel je toch aan de kwaliteit, selecteer dan altijd tijdens het bestellen de optie fotocontrole. Mocht jouw foto onverhoopt niet van voldoende kwaliteit zijn, dan nemen we contact met je op.
Bekijk hieronder de informatie voor kleine producten (Small):
Pixels | Bestandsgrootte (Kb/Mb) | Producten |
400x600 | -150 Kb (0,15 Mb) | Wanddecoratie, Muchopix, Mok, Fotolamp, Fotoklok, Sleutelhanger, Muismat, Puzzel, Snijplank, Tegel, Onderzetter |
Bekijk hieronder de informatie voor middelgrote producten (Medium):
Pixels | Bestandsgrootte (Kb/Mb) | Producten |
800x1200 | -800 Kb (0,80 Mb) | Wanddecoratie, Rugzak, Fototas, Kussen, Fotolamp, Kussensloop, Laptophoes, Inductiebeschermer, Puzzel |
Bekijk hieronder de informatie voor grote producten (Large):
Pixels | Bestandsgrootte (Kb/Mb) | Producten |
1570x2360 | -1500 Kb (1,50 Mb) | Wanddecoratie, Koffer, Meerluiken, Tuinposter |
Bekijk hieronder de informatie voor extra grote producten (Extra Large):
Pixels | Bestandsgrootte (Kb/Mb) | Producten |
2000x3000 | -3000 Kb (3,00 Mb) | Wanddecoratie, Zitzak, Tuinposter |
Bekijk hieronder de informatie voor XXL producten (Extra Extra Large):
Pixels | Bestandsgrootte (Kb/Mb) | Producten |
2400x4000 | -3500 Kb (3,50 Mb) | Wanddecoratie, Fotobehang, Tuinposter |
Let op: de pixelverhoudingen van jouw foto komen vaak niet precies overeen met bovenstaande getallen; dit is een richtlijn.
7. Wat kost een foto op canvas?
De kosten van je foto op canvas hangen af van het formaat en framedikte die je kiest. Je hebt al een foto op canvas vanaf € 1,85. Voor meer informatie over de framediktes en prijzen verwijzen wij je naar
> Formaten en prijzen foto op canvas
KLANTENSERVICE
Vragen
Vragen stellen staat natuurlijk vrij. Wel willen je graag wijzen op deze uitgebreide vragenpagina waar veel antwoorden op veelvoorkomende vragen te vinden zijn.
Mocht je vraag of onderwerp er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.
Suggesties
Wij kunnen natuurlijk het meest leren van onze klanten. Daarom, heb je suggesties, opmerkingen, tips of ervaringen die je met ons wilt delen? Laat het ons weten!
Klachten
Wij hopen het niet, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Dien je klacht dan binnen 4 werkdagen bij ons in, zodat we je zo snel mogelijk tegemoet kunnen komen. Wij doen er alles aan om je met een tevreden gevoel aan ons terug te laten denken, daarom ontvangen we je klacht graag! Je klacht ontvangen wij graag via het mailformulier
We vragen je vriendelijk een (of meerdere) foto ('s) van je fotoproduct bij te voegen zodat we je klacht direct in behandeling kunnen nemen. Op werkdagen heb je binnen 24 uur een reactie op je bericht.
Bereikbaarheid
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 13.00 uur. Heb je een e-mailbericht gestuurd? Dan kun je daar op werkdagen binnen 24 uur een reactie op verwachten.
Algemene voorwaarden
Onze Algemene voorwaarden kun je vinden via de onderstaande link.
Bescherming persoonsgegevens
Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan.
Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en bij je af te kunnen leveren.
Welke gegevens hebben wij van je nodig?
Voor- en achternaam: Wij hebben je naam nodig om je bestelling op te kunnen slaan en te kunnen versturen
en je eventueel verder te helpen als je een vraag hebt.
Adres en woonplaats: Je adres en woonplaats hebben wij uiteraard nodig om je bestelling netjes en op tijd op het
gewenste adres af te kunnen leveren.
Telefoonnummer: Mochten er onverhoopt vragen ontstaan over je bestelling, dan nemen wij bij twijfel even
contact met je op.
E-mailadres: Op je e-mailadres ontvang je van ons een bestelbevestiging en een link waarmee je je bestelling
kunt volgen. Handig om op de hoogte te blijven dus!
Beveiligde bestel- en betaalomgeving
Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser.
BESTELLEN
Productoverzicht
Op FotoOpCanvas.nl bestel je je mooiste foto op canvas. Voor meer informatie over een foto op canvas verwijzen wij je naar > Informatie foto canvas
In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, kun je bij ons naast een foto op canvas ook terecht voor de volgende fotoproducten: foto op plexiglas, foto op hout, foto op aluminium, fotoposter en tuinposter
Bestelling plaatsen
- Klik op de oranje bestelbutton ´Direct bestellen´
- Kies je favoriete fotoproduct en klik op de bestelknop onder het gekozen product
- Je bent nu in de besteltool
- Via deze tool bestel je in 4 gemakkelijke stappen je foto op canvas. Klik op de oranje bestelbutton ´Bestel jouw foto op canvas´ of op de bestelknop onder het gekozen effect
- Upload nu je foto via je computer, Facebook, Instagram of Flickr
- Vervolgens selecteer je eventuele extra opties
- Is je bestelling naar wens? Klik dan op 'Voeg toe aan Winkelwagen'
- Je kunt ervoor kiezen nog een foto te bestellen, hiervoor doorloop je dezelfde stappen als hierboven
- Heb je een kortingscode? Vul deze dan in en klik op 'Toepassen'
- Wil je een cadeaubon inwisselen? Voer de cadeaubon code dan in en klik op 'Ga Verder'
- Ben je tevreden over het product/de producten in je winkelwagen? Klik op 'Bestelling afronden'
- Vul je account-, factuur- en verzendgegevens in
- Betaal je bestelling via één van onze betaalopties
- Je bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden
Geen orderbevestiging ontvangen
Je bent natuurlijk benieuwd of wij je bestelling in goede orde hebben ontvangen. Daarom sturen wij iedere klant via e-mail een orderbevestiging. Heb jij geen orderbevestiging ontvangen? Waarschijnlijk is de e-mail dan in de map 'Ongewenste post' of 'Spam' terechtgekomen. Is dit het geval? Markeer dan je bericht even als 'Gewenste post'. Overige statusupdates zullen dan voortaan in je Inbox worden geplaatst. Indien je geen orderbevestiging hebt ontvangen kun je de status van je bestelling bekijken via je account. Je kunt gemakkelijk inloggen op je account via de volgende link: Inloggen op account Mocht je geen account hebben aangemaakt, neem dan even contact op met onze Klantenservice. Onze medewerkers informeren je graag over je bestelling.
Bestelling wijzigen of annuleren
Direct na het plaatsen van jouw bestelling wordt deze al in productie genomen. Hierdoor is het NIET mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren.
Account aanmaken
Wil je een account aanmaken op FotoOpCanvas.nl? Dat kan snel en gemakkelijk. De voordelen van een eigen account zijn:
- Sneller afrekenen
- Je kunt meerdere afleveradressen opgeven
- Je kunt vorige bestellingen bekijken
- Je hebt inzage in de status van je bestelling
Wachtwoord vergeten
Heb je een account maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via onderstaande link vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt na je aanvraag een e-mailbericht van ons met een link om je wachtwoord te wijzigen.
BETALEN
Betalen via iDEAL
Betaal gemakkelijk, veilig en snel met iDEAL via je eigen bank. Het voordeel van iDEAL is dat wij je overschrijving direct ontvangen en je bestelling direct in behandeling kunnen nemen.
Betalen via bankoverschrijving
Het is natuurlijk ook mogelijk om je bestelling te betalen via een overschrijving bij je eigen bank. Het nadeel van een overschrijving is dat de verwerkingstijd van de betaling langer is dan bij een iDEAL betaling. Wij nemen je bestelling pas in behandeling als het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening.
Toch graag een overschrijving via bank doen?
Vul in de omschrijving van de overschrijving je ordernummer in. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, wordt jouw fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.
Bankgegevens
Rabobank 11.89.25.563 t.n.v. FotoOpCanvas.nl in Kollum
IBAN: NL53 RABO 0118 9255 63 BIC: RABONL2U
Achteraf betalen
Je kunt je bestelling eventueel betalen via de optie 'Achteraf betalen'. Je hoeft dan je bestelling pas te betalen zodra je deze hebt ontvangen. Het verschil met een overschrijving via bank is dat wij je bestelling direct in productie nemen en dus niet je betaling eerst binnen hoeven te hebben. Onze betalingspartner Klarna zorgt voor een vertrouwde afhandeling van je betaling.
Achteraf betaling is mislukt
Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Klarna (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens, waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Klarna heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement.
Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:
- iDeal (zie beschrijving hieronder)
- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)
Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen)
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.
> Via iDEAL betalen
Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen)
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.
Bankgegevens
Rabobank 11.89.25.563 t.n.v. FotoOpCanvas.nl in Kollum
IBAN: NL53 RABO 0118 9255 63 BIC: RABONL2U
Betaling is mislukt
1. iDEAL betaling lukt niet
Het kan voorkomen dat door een storing of een ander probleem je betaling via iDEAL mislukt. Krijg je een foutmelding van je bank dat er bijvoorbeeld een storing gaande is? Dan adviseren wij je de betaling via 'Overschrijving via bank' te plaatsen.
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.
Bankgegevens
Rabobank 11.89.25.563 t.n.v. FotoOpCanvas.nl in Kollum
IBAN: NL53 RABO 0118 9255 63 BIC: RABONL2U
2. Overschrijving via bank lukt niet
Ondervind je problemen bij het plaatsen van een betaling via 'Overschrijving via bank'? Dan is het mogelijk dat de betreffende bank een storing heeft. Wij adviseren het op een later tijdstip nog eens te proberen.
3. Achteraf betalen lukt niet
Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Klarna (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens, waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Klarna heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar voorwaarden.
Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:
- iDeal (zie beschrijving hieronder)
- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)
Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen)
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.
> Via iDEAL betalen
Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen)
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.
Bankgegevens
Rabobank 11.89.25.563 t.n.v. FotoOpCanvas.nl in Kollum
IBAN: NL53 RABO 0118 9255 63 BIC: RABONL2U
Factuur ontvangen
Als je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je automatisch een factuur van je bestelling. Deze factuur is als bijlage bijgevoegd bij je orderbevestiging. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen? Neem dan contact op via het mailformulier. Onze Klantenservice stuurt je dan even een nieuwe factuur.
BEZORGING
In onderstaand overzicht vind je alle informatie over onze levertijden. Er wordt onderscheid gemaakt in categorieën en de langste levertijd van een product.
Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor een standaard, snelle of een spoed zending. Voor een snelle of spoed zending brengen wij een kleine meerprijs in rekening.
Onderstaande producten zijn te bestellen met spoed. Dit betekent dat je voor een kleine meerprijs je fotoproduct de volgende dag al in huis hebt!
Wanddecoratie
- Canvas (Voor 23:59 besteld, volgende werkdag in huis)
- Gekreukeld canvas
- Poster met posterhanger
- Tuincirkels
- Posters
- Schoolplaat
- Fotolijst
- Aluminium
- Forex
- Tuinposter
- Ronde tuinposters
- Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex)
- Naambordjes
- Wandcirkels (Aluminium en Forex)
- Airtex behang
Fotocadeaus
- Mokken
- Sleutelhangers
- Telefoonhoesjes
- Teddybeer
- Klok
- Wandklok
- Tandenborstelhouder
- Zeeppompje
- Muismat
- Tegel
- Snijplank
- Placemat
- Puzzel (budget)
- Laptophoes
- Koffer
- Rugzak
- Glasblokken
- Schort
- Spaarpot
- Inductie beschermer (standaard)
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 3 werkdagen |
Snel | 2 werkdagen |
Spoed | 1 werkdag |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Canvas
- Gekreukeld canvas
- Poster met posterhanger
- Tuincirkels
- Posters
- Schoolplaat
- Fotolijst
- Aluminium
- Forex
- Tuinposter
- Ronde tuinposters
- Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex)
- Wandcirkels (Aluminium en Forex)
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 4 werkdagen |
Snel | 3 werkdagen |
Spoed | 2 werkdagen |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Hout
- Tuinposter gespannen op houten frame
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 4 werkdagen |
Spoed | 3 werkdagen |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Textielframe
- Deurposters
- Muchopix (Hexagons, circles, squares en ruitjes)
- Karton (ook meerluiken en wandcirkels)
- Behangsticker
- Behangcirkel
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 5 werkdagen |
Spoed | 4 werkdagen |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Wandkleed
- Plexiglas (ook meerluiken)
- Akoestisch wandpaneel
- Budget akoestisch paneel
- Akoestisch canvas
- Akoestische Hexagon
- Akoestisch plafondpaneel
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 2 werkdagen |
Spoed | 1 werkdag |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Mokken
- Telefoonhoesjes
- Sleutelhangers
- Klok
- Wandklok
- Glasblokken
- Tandenborstelhouder
- Zeeppompje
- Teddybeer
- Tegel
- Schort
- Snijplank
- Placemat
- Mondkapje
- Puzzel (budget)
- Laptophoes
- Gymtas
- Broodtrommel
- Toilettas
- Notitieboek
- Spaarpot
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 5 werkdagen |
Spoed | 4 werkdagen |
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Fotolamp
- Koelkast magneten
- Fototas
- Roomdivider
- Muziek bordje
- Vloerkleed onder eettafel
- Magneetsticker
- Deskdivider
- Picknickkleed
- Inductie beschermer (deluxe)
- Kussens (sierkussens en kussensloop)
- Vloerzeil
- Tafelkleed
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
De levertijd van een fotoboek is 9 werkdagen
Vinyl behang (behang met banen)
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 5 werkdagen |
Spoed | 4 werkdagen |
Airtex behang (behang uit één stuk)
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 3 werkdagen |
Snel | 2 werkdagen |
Spoed | 1 werkdagen |
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor airtex behang groter dan 180 x 180 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Koffer, rugzak, koelkaststicker container sticker en inductie beschermer (standaard)
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 3 werkdagen |
Snel | 2 werkdagen |
Spoed | 1 werkdag |
Houtblok, Duurzaam tuindoek
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 4 werkdagen |
Spoed | 3 werkdagen |
Zitzak
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 5 werkdagen |
Spoed | 4 werkdagen |
Puzzel (deluxe)
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 8 werkdagen |
Diamond painting en Schilderen op nummer
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 14-19 werkdagen |
Jaarkalender
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 4 werkdagen |
Spoed | 3 werkdagen |
Muismatten
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 2-5 werkdagen |
Schoonloopmat
Verzendmethode | Aantal werkdagen |
Normaal | 10 werkdagen |
Cadeaubonnen 1 werkdag
Verzendkosten
Bestellingen tot € 50,-
Producten | Verzendkosten |
Wanddecoratie & Fotocadeaus | € 5,95 |
Fotoboeken | € 7,95 |
Bestellingen van € 50,- of meer
Producten | Verzendkosten |
Alle producten | GRATIS |
Cadeaubonnen
Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!
Verzending naar buitenland
Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Je fotoproduct wordt in dit geval binnen 7 werkdagen verstuurd. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? In de checkout kun je gemakkelijk aangeven in welk land jij je bestelling wilt ontvangen. Staat jouw land er niet bij of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Verzendkosten naar het buitenland zijn als volgt:
Bestellingen tot € 50,-
Producten | Verzendkosten |
Wanddecoratie & Fotocadeaus | € 6,95 |
Fotoboeken | € 7,95 |
Bestellingen van € 50,- en meer
Producten | Verzendkosten |
Alle producten | GRATIS |
Cadeaubonnen
Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!
Status van bestelling
Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk bekijken via je account op onze website (indien aangemaakt). Via de volgende link ga je naar je account en log je in met je e-mailadres en wachtwoord.
> De status van mijn bestelling bekijken in mijn account
Via e-mail ontvang je ook statusupdates van ons over de voortgang van je bestelling. Ontvang je deze e-mails niet? Dan komen de e-mails waarschijnlijk in je 'Spam' of 'Ongewenste post' terecht. Ga naar de betreffende berichten en geef aan dat het afzender veilig is, dan ontvang je onze e-mails in het vervolg in je Postvak IN.
Verpakking foto op canvas
Een foto op canvas is een kwetsbaar product. Om deze reden wordt jouw bestellingen dan ook zeer goed verpakt. De canvas wordt goed en stevig verpakt in bubbeltjesplastic, zodat er geen beschadigingen kunnen ontstaan.
Wat als ik niet thuis ben
Onze fotoproducten worden geleverd door een externe vervoerspartner. Nadat je een e-mailbericht van ons hebt ontvangen met de melding dat je fotoproduct is verstuurd, wordt je order binnen ongeveer 2 werkdagen afgeleverd.
Als je niet thuis bent op het moment van levering zijn er twee opties:
- De chauffeur van onze vervoerder heeft een 'Niet thuis bericht' achtergelaten. Via de gegevens in dit bericht kun je een afspraak maken voor een nieuwe levering.
- De chauffeur van onze heeft een bericht achtergelaten dat je pakket is afgeleverd bij je buren.
1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 3 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je foto. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen via het mailformulier
2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop.
3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.
INFORMATIE OVER FOTO OP CANVAS
Wat is een foto op canvas
Een foto op canvas is een prachtig kwaliteitsproduct dat je foto laat stralen. Je foto wordt geprint op een canvasdoek met een keuze uit 2 framediktes: 2 cm of 4 cm.
Voor meer informatie over een foto op canvas verwijzen wij je naar onze informatiepagina op onze website.
> Foto printen op canvas
Formaten en prijzen foto op canvas
De prijs van een foto op canvas is afhankelijk van het formaat en de framedikte die je kiest. Je hebt al een foto op canvas vanaf € 1,85. Hiermee zijn we de goedkoopste aanbieder van Nederland. Voor meer informatie over onze prijzen en formaten verwijzen wij je naar onze prijzenpagina.
Afwijkende formaten foto op canvas
Sommige situaties vragen om maatwerk. Wij denken graag met je mee! Neem voor speciale wensen of formaten gerust eens vrijblijvend contact met ons op.
> Contact opnemen met FotoOpCanvas.nl
Fotobewerkingen
Het kan voorkomen, een foto waar je trots op bent, mankeert tot een klein dingetje aan. Zo kan het zijn dat de persoon op de foto 'rode ogen' heeft of dat er een datum in je foto staat. Geen probleem! Deze bewerkingen verrichten we graag GRATIS voor je, service van de zaak!
Ook bewerkingen als een kleurenfoto omzetten naar zwart/wit of sepia tinten voeren we graag voor je uit.
> Alle fotobewerkingen met voorbeelden
Kwaliteit van onze prints op canvas
FotoOpCanvas.nl is een zusterbedrijf van CanvasCompany.nl. CanvasCompany.nl is al meer dan 12 jaar toonaangevend in de fotografiemarkt door marktleider te zijn in het bedrukken van foto op canvas. Wij zijn door diverse gerenommeerde partijen als beste getest en kunnen honderden fotografen tot onze vaste klanten rekenen.
Wij maken alleen gebruik van materialen van de hoogste kwaliteit. Het canvas is van hoogwaardige kwaliteit en is ook UV-bestendig. Jouw foto op canvas wordt door een van onze productiemedewerkers op een frame gespannen. Door hun jarenlange ervaring kun je er vanuit gaan dat dit zeer zorgvuldig gebeurt, waardoor jouw foto op canvas erg strak is afgewerkt. Het canvas kan in principe levenslang mee. Zo kun jij altijd blijven genieten van die mooie foto!
Onze kwaliteit kort samengevat:
- Je foto wordt direct op het canvas geprint
- Kleuren worden helder en scherp geprint
- Details worden perfect geprint
- Alle randen worden netjes afgewerkt
Duizenden tevreden klanten
Veel van onze klanten sturen ons een foto van het resultaat van hun foto op canvas. Bekijk de voorbeelden van onze klanten op onze uitgebreide voorbeeldenpagina!
Onderhoud foto op canvas
Jouw foto wordt rechtstreeks op het canvasdoek geprint. Door de hoogwaardige kwaliteit van het canvas en de inkt, kun je gemakkelijk jouw foto op canvas doek schoonmaken. Wij adviseren om dit met een droge, zachte doek te doen. Zodat je canvas doek schoonmaken er voor zorgt dat je foto nog mooier wordt.
LET OP: Maak jouw foto op canvas NIET schoon met een vochtige doek! De inktkleuren kunnen dan beginnen te vlekken.
Foto op canvas framedikte
Je hebt bij ons de keuze uit twee framediktes: een 2 cm frame of een 4 cm frame. Met een 2 cm frame heb je de normale framedikte. In combinatie met deze framedikte is het ook mogelijk om baklijsten te bestellen. Met een 4 cm frame hangt jouw foto wat verder van de muur af. Hierdoor lijkt het net of deze 'zweeft'!
Canvas bedrukken
Jouw mooiste foto wordt bij FotoOpCanvas.nl rechtstreeks op het canvasdoek geprint. Door gebruik van hoogwaardige inkten wordt jouw foto extra scherp afgedrukt! Door deze inkten is jouw canvasdoek ook UV-bestendig. Het is helaas niet mogelijk om jouw canvasdoek buiten op te hangen. Door vocht kunnen de kleuren namelijk vervagen.
Foto op canvas voor buiten
Jouw foto op canvas wordt afgedrukt met hoogwaardige inkten, waardoor deze UV-bestendig is. Het is echter niet mogelijk om jouw canvasdoek buiten op te hangen: door vocht kunnen de kleuren gaan vervagen. WIl je jouw canvasdoek buiten ophangen, dan adviseren wij om een tuinposter te bestellen bij ons zusje TuinposterOpMaat.nl.
Foto op canvas ophangen
Om je foto op canvas op een professionele manier te presenteren, kun je in onze besteltool kiezen voor het bijbehorende ophangsysteem. Deze is bij te bestellen voor slechts € 3,67. Hiermee bevestig jij jouw canvasdoek eenvoudig aan de muur.
Zakelijke mogelijkheden
Zakelijke klanten hebben vaak andere wensen dan onze veel van onze particuliere klanten. Geen probleem! Wij denken graag met je mee in mogelijkheden. Wil je bijvoorbeeld meerdere canvasdoeken met foto afnemen? Dan kunnen we een offerte op maat maken. Heb je andere wensen voor wat betreft het formaat of iets anders? Ook hierin zijn we flexibel! Neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op over de mogelijkheden!
> Meer over de zakelijke mogelijkheden
Fotograaf of reseller
Wij kunnen inmiddels honderden tevreden fotografen, kunstenaars, reclamebureaus, resellers en vele andere partijen rekenen tot ons vaste klantenbestand.
De redenen hiervan is simpel:
- Wij leveren constante kwaliteit
- Wij werken met aantrekkelijke kortingen/marges
- Je krijgt een vaste contactpersoon
- In overleg is bijna alles mogelijk!
Heb je ook interesse in een samenwerking? Neem dan gerust eens vrijblijvend contact met ons op!
> Meer over ons fotograaf en reseller programma
Je vraag is nog niet beantwoord?
Klik op een vraag naar keuze en het antwoord komt in je scherm. Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via ons mailformulier
✆ 085 - 401 33 18
(Ma t/m Vrij: 08.30 - 13.00 uur)